Notificatie

Sluiten

Who's Bad?

Sinds Michael Jackson is overleden, is er een ware strijd in medialand ontstaan wie de beste talentenshow omtrent de legende maakt....lees meer

Fietsen gevraagd!

in categorie Vraag en Aanbod

afbeelding
Ansje startte dit onderwerp

op 24-09-2009 om 22:41

Wij zijn op zoek naar goede, degelijke fietsen (beschadigingen/lekke banden o.i.d. geen probleem) om ons project in Den Haag te starten. Een project voor langdurig werklozen die graag aan de slag willen door (in eerste instantie vrijwillig) tweedehands spullen bij mensen thuis te bezorgen; m.b.v. bakfiets; woningen leeg te ruimen, op te knappen en gezellig te maken. Ook verhuur en opknappen van fietsen tegen lage prijzen behoort bij dit project.

afbeeldingChantal Kerkhof (gast) zei

op 6-02-2010 om 11:16:

Beste Ansje,

Ik heb een fiets die ik wegens emigratie weg wil doen.
Mocht u geinteresseerd zijn, dan kan u de fiets gratis komen ophalen. Er mankeert wel het e.e.a. aan, maar frame is verder goed. Helaas heb ik geen fietssleutel van de fiets waardoor de fiets op slot staat.

Reactie plaatsen

Reageer op het bericht of op een reactie van een ander. Dwaal niet te ver af van het onderwerp, je kunt altijd een eigen discussie starten bij Meetingpoint.

Je gaat als gast een reactie plaatsen. Ben je lid van Mambapoint, log dan eerst in.

Snelkoppelingen

Via de onderstaande links kan je makkelijk tussen de categorieen van het Meetingpoint wisselen.

Actueel

10 onderwerpen

Vraag en Aanbod

58 onderwerpen

Kenniscentrum

1 onderwerpen

Over Mambapoint

4 onderwerpen

Video gerelateerd

4 onderwerpen

Wil jij meepraten op het meetingpoint?

Maak een account